Buitendienst gemeente Altena verkoopt Scania

Vanwege wijzigingen in de bedrijfsvoering heeft de Buitendienst van de gemeente Altena per direct een Scania P360 B6x2*4NA 17L voor verkoop beschikbaar. In het kader van gelijkheid worden meerdere partijen in de gelegenheid gesteld een bieding te doen op dit voertuig. De staat is nieuw en ongebruikt. Het betreft een haakarmsysteem met inklapbare Hiab-kraan.

Wanneer u interesse heeft om op dit voertuig een bieding (exclusief BTW) te doen, kunt u dit kenbaar maken door een mail te sturen naar info@gemeentealtena.nl met als onderwerp Verkoop Scania Buitendienst Gemeente Altena. Daarna ontvangen de geïnteresseerden nadere specificaties en worden zij verder geïnformeerd over de verkoopprocedure.

Ter overweging worden de volgende uitgangspunten alvast bekendgemaakt. Prijsindicatie € 250.000,-, koper moet beschikken over een inschrijving KvK, verkoop aan de hoogste bieder, betaling vooraf, afvoer in eigen beheer en voor eigen risico (voertuig is geschorst en niet verzekerd), koop voor eigen rekening en risico in de staat waarin het voertuig verkeert, geen garantie vanuit de verkoper, (fabrieks)garantie via de initiële leveranciers, voertuig moet door koper ontdaan worden van logo’s e.d. Nadere voorwaarden volgen later.

Uw onderneming kan ook onderworpen worden aan een Bibop onderzoek. De Wet Bibob staat voor 'Wet bevordering integriteitsbeoordelingen door het openbaar bestuur'. Deze wet geeft overheidsinstanties (zoals een gemeente) de mogelijkheid om de achtergrond van bedrijven en personen met wie zij zakendoen, te screenen. Om dit te doen, voeren overheidsinstanties een Bibob-onderzoek uit. Het doel van een Bibob-onderzoek is het voorkomen dat de overheid onbewust criminaliteit faciliteert, door bijvoorbeeld het verlenen van een vergunning, het (ver)kopen van (on)roerende goederen of het verstrekken van een subsidie aan een malafide ondernemer. Het Bibob-onderzoek kan door de overheidsinstantie zelf worden gedaan, maar op verzoek van de overheidsinstantie ook door het Landelijk Bureau Bibob (LBB).