Enquete RTV Altena

Hoe vaak kijkt of luistert u naar de lokale omroep, of volgt u hen op de sociale media?

RTV Altena

Dagelijks brengt RTV Altena de inwoners in Altena via radio, televisie, internet en sociale media op de hoogte van ontwikkelingen in uw woonomgeving. Actueel streeknieuws, lokale politiek, regionale sportprestaties, gesprekken met mensen uit de buurt, kerkelijke informatie en regionale agendaberichten.

Radio A-FM en Altena TV zorgen dat de inwoners van Altena weten wat speelt in de omgeving. RTV Altena is een organisatie die volledig draait op een groep enthousiasme vrijwilligers.  Het is de officiële Lokale Omroep voor Altena. Per 1 januari hebben zij weer een zendmachtiging voor 5 jaar gekregen van het Commissariaat voor de Media.

RTV Altena en de Gemeente Altena willen graag meer weten over wie er kijkt en luistert naar de radio en tv-uitzendingen en wie de nieuws website in de gaten houdt en hoe vaak u dat doet. Daarvoor is een enquête opgesteld. De enquête is anoniem.

En mocht u het leuk vinden om als vrijwilliger ook een bijdrage te leveren aan de omroep, bijvoorbeeld als DJ of als cameraman, dan kunt u uw emailadres achterlaten en neemt iemand van de omroep geheel vrijblijvend contact met u op.

Alvast bedankt voor uw hulp!