Werkendam: werkzaamheden Kruisstraat

Werkzaamheden duren van 2 april tot 19 juli

Kombord Werkendam

Dinsdag 2 april starten we met de werkzaamheden aan de Kruisstraat in Werkendam.  Rond  19 juli is het werk afgerond maar dit hangt ook af van het weer.

Bereikbaarheid en tijdelijke verkeersmaatregel

De werkzaamheden worden in 3 fases uitgevoerd. We houden rekening met een goede bereikbaarheid voor de bewoners en de omgeving. Doorgaand verkeer wordt omgeleid. De woningen zijn met de fiets en te voet bereikbaar.

Fases

De werkzaamheden worden in 3 fases uitgevoerd:

Fase 1: kruising Hoogstraat/Kruisstraat tot Lijnbaan (opnieuw bestraten van rijbaan en trottoirs).
Fase 2: kruising Lijnbaan/Kruisstraat (opnieuw bestraten van rijbaan en trottoirs).
Fase 3: Lijnbaan tot Sasdijk/Sleeuwijksedijk (vervangen van het riool en het opnieuw bestraten van de rijbaan en trottoirs).

Afvalinzameling

Op de dagen dat er containers  en andere afvalstoffen worden opgehaald zal de aannemer er voor zorgen dat deze buiten het werkvak worden aangeboden. Let op: de afvalstoffendienst zal op diverse momenten moeten keren in de straat en via de andere zijde de straat inrijden.

Vragen?

Neem dan contact op met Michiel Boon van de gemeente Altena via m.boon@gemeentealtena.nl of via 0183 - 51 67 18.