Leden van de gemeenteraad

De gemeenteraad van Altena bestaat uit 31 leden. Deze zijn verdeeld over 7 politieke partijen. Raadsleden van een zelfde partij vormen een fractie. Elke 4 jaar kiest u wie er namens u in de gemeenteraad mag plaatsnemen. De gekozen raadsleden vertegenwoordigen uw belangen. Anders gezegd: raadsleden laten uw stem horen als er belangrijke besluiten worden genomen die gaan over de leefbaarheid in uw straat, wijk, dorp of stad.

U kunt bij raadsleden terecht als u een vraag of probleem hebt. Zij luisteren naar u. En als het kan, helpen zij u verder. Raadsleden willen graag weten wat er leeft in de gemeente. Zo kunnen zij u en andere inwoners van Altena goed vertegenwoordigen. Uw mening telt! Op deze pagina vindt u meer over hoe u op verschillende manieren in gesprek kunt met de gemeenteraad.

De raadsleden:

CDA